Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Eigenwijze Cheesecake campagne zorgt voor ongekende groei voor Philadelphia

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2017

Eigenwijze Cheesecake campagne zorgt voor ongekende groei voor Philadelphia

Opdrachtgever

Mondelez Nederland

Bureau('s)

Carat
The Story Lab
AdFactor
Zipper
IProspect

Samenvatting

De business challenge voor Philadelphia was enorm: we dienden een voor Philadelphia nieuw segment te betreden dat tot voor kort niet ons domein was. Ons budget was – zeker gezien de ambitieuze doelstelling – beperkt. De #MijnPhiladelphiaCheesecake campagne gebruikt insights op het gebied van foodtrends/mediagebruik om een gedragsverandering teweeg te brengen. Met unieke online content en een middelenstrategie gericht op het verspreiden hiervan werd de consument geactiveerd om cheesecake te bakken met Philadelphia. Dit alles resulteert in een nummer 1 positie qua profilering en marktaandeel, en een stijging in volume van 30%.

Juryrapport

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?