Effie bekroonde case
Merkcampagne - Effie Awards 2011 - goud
Want wat mooi is moet mooi blijven
Effie bekroning
goud
2011
Opdrachtgever(s)
Bureau('s)
In het kort
Juryrapport
Een echt goede merkcase voor in de schoolboeken. In deze case zijn de doelstellingen, de strategie en het resultaat prachtig in balans.
Er is consequent en consistent over langere periode met BN-ers gecommuniceerd. Weliswaar is de middelenmix niet vernieuwend en zelfs traditioneel te noemen en is er ook gewerkt met een fors budget, maar alles aan deze case klopt en is goed.
En er is dus resultaat en het mag er zijn bovendien. Er is goed doorgebouwd op de emotionele waarden van het merk. De merkpositie in de markt is aanzienlijk versterkt binnen een enorm krachtig concurrentieveld. De resultaten zijn dusdanig dat het merk in de Nederlandse markt intussen de eerste positie op brandvalue inneemt en een stevige tweede positie in volume .
Onweerlegbaar maakt communicatie in deze case het verschil!