Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2013 - brons

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Effie bekroning

brons

2013

Opdrachtgever

Telfort

Bureau('s)

N=5

Samenvatting

Met een slimme strategie heeft Telfort zich in nog geen jaar tijd op de kaart gezet als een volwaardige Alles-in-1 aanbieder. Telfort is als nieuw merk in deze markt binnen een jaar gezichtsbepalend. Telfort en Ziggo bepalen met zijn tweeën de markt, UPC kopieert het Telfort vaste lage prijsaanbod. De campagne laat niet alleen spectaculaire commerciële resultaten zien, maar weet ook zeer hoge campagneresultaten te realiseren en het merk Telfort een boost te geven. Telfort heeft zich in korte tijd ontwikkeld van een plat prijsmerk naar een geliefd value-for-money merk.

Juryrapport

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Het is een briljante case in een hele moeilijk markt. Binnen deze markt is het ongelooflijk moeilijk om er überhaupt beweging in te krijgen en dat heeft Telfort zeker voor elkaar gekregen. Het is een goed te beoordelen case, waarin alles openhartig is opgeschreven en lijkt te kloppen.

De jury vraagt zich wel af of de resultaten komen door de langlopende campagne die loopt of door deze case die zij nu insturen.

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?