Hoe Indy het beste uit verzekeraars haalt. Van introverte vergelijker naar bekende partij boven de partijen.
Gedragscampagne kort - Effie Awards 2013 - brons
Hoe Indy het beste uit verzekeraars haalt. Van introverte vergelijker naar bekende partij boven de partijen.
Effie bekroning
brons
2013
Opdrachtgever
Bureau('s)
Samenvatting
Juryrapport
Hoe Indy het beste uit verzekeraars haalt. Van introverte vergelijker naar bekende partij boven de partijen.
Een mooie case, nieuwe campagne die een beduidend bredere doelgroep aanspreekt. Vergelijkingssite Independer krijgt een origineel gezicht Indy en de evolutie in de campagne brengt de dienstverlening dichterbij. Gemak dient de mens, en independer lijkt het gelukt dat gevoel aansprekend en overtuigend neer te zetten. Er is sprake van communicatie die betrouwbaarheid uitstraalt.
Het zijn klinkende resultaten, gebaseerd op een goed inzicht met logische keuzes die hier binnen zijn gemaakt. De rol van communicatie hierin is overduidelijk.