Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

De All inclusive Weken: Hoe KPN met een gratis monteur als USP won op de Alles-in-1 markt

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2015

De All inclusive Weken: Hoe KPN met een gratis monteur als USP won op de Alles-in-1 markt

Opdrachtgever

KPN

Bureau('s)

N=5

Samenvatting

‘Een Alles-in-1 pakket verkopen dat duurder is en een lagere internetsnelheid heeft dan dat van je grootste concurrenten, is moeilijk. Helemaal als de concurrentie ook nog eens met exact dezelfde extra’s gaat adverteren tijdens de campagne. Door slim gebruik te maken van een zeer populair voordeel thema uit de reiswereld en de belangrijkste USP ‘gratis monteur’ op een heldere en duidelijke manier te communiceren steeg de verkoop met 49 procent. En is de daling in marktaandeel omgezet in een lichte stijging.’

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?