Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Clipper Tea - There are many reasons to love Clipper

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2016

Clipper Tea - There are many reasons to love Clipper

Opdrachtgever

Wessanen Benelux

Bureau('s)

Buutvrij for life
Studio Whoohoo
Kaliber
Audentity

Samenvatting

Clipper Tea is een fairtrade, biologisch, Engels theemerk met 100% natuurlijke ingredienten, een leuke verpakking en het hart op de juiste plaats. Hoe maak je impact in een overvolle theemarkt, als nieuwkomer met zo'n enorm lang verhaal? Het grote idee: Alle redenen om van Clipper te houden passen nooit in één commercial. Daarom maakten we er tientallen tegelijk en trakteerden we de meest veeleisende theeliefhebbers van Nederland op een heleboel leuke weetjes om door te vertellen. Deze 100% online campagne zette Clipper stevig op de kaart in Nederland met als resultaat een marktaandeel van 4,4% en zelfs 7,8% bij Albert Heijn waardoor Clipper daar het derde theemerk is geworden!

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?