Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Maak de dood bespreekbaar

Terug

Merkcampagne - Effie Awards 2016

Maak de dood bespreekbaar

Opdrachtgever

Yarden Uitvaart organisatie

Bureau('s)

Samenvatting

Yarden is met deze baanbrekende campagne de uitvaartorganisatie die de dood durft te benoemen. De campagne doet daadwerkelijk iets met het merk en de toonaangevende positie. Dat is anno 2016 een plus, in vergelijking met veel andere campagnes die weinig tot geen indruk achterlaten. Het op een baanbrekende manier praten over de dood heeft veel teweeggebracht in Nederland. Er was kritiek en er waren complimenten. Door te blijven geloven in de campagne heeft Yarden ruimschoots haar doelstellingen gerealiseerd. De resultaten spreken voor zich. 

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?