Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Ola Talking Ice Cream

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2016

Ola Talking Ice Cream

Opdrachtgever

Ola (Unilever)

Bureau('s)

QiOnly

Samenvatting

De OLA voorjaarscampagne blinkt uit in eenvoud. We zijn uitgegaan van het fenomeen ‘zien is kopen’ rondom een impulsaankoop die ijs is in het Out-Of-Home kanaal. Met een succesvolle PR-stunt en aansluitend een kort maar krachtige zeer zichtbare voorjaarscampagne zijn de OLA-ijsjes erin geslaagd op positieve, opvallende manier bij consumenten onder de aandacht te komen in de aanloop naar de zomer. Altijd dicht op het gebruiksmoment van de consument en waar mogelijk inspelend op de context van de communicatie-uiting. Zo waren de OLA-ijsjes voor iedereen relevant, likeable… en lekker.

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?