Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

PICKWICK TEA TOPICS. NEEM DE TIJD

Terug

Merkcampagne - Effie Awards 2017

PICKWICK TEA TOPICS. NEEM DE TIJD

Opdrachtgever

Pickwick (Jacobs Douwe Egberts)

Bureau('s)

TBWA\NEBOKO

Samenvatting

Pickwick moet weer gaan leven bij haar doelgroep. Het merk zet in op echte aandacht voor elkaar in een wereld met minder sociale tradities en meer digitaal vluchtig contact. Met Tea Topics maakt Pickwick een eigen medium van haar theezakje. Dicht op het consumptie-moment, biedt het conversation starters. De campagne inspireert met hedendaagse, persoonlijke verhalen waarin mensen de tijd nemen voor echt contact. Pickwick verbindt met storytelling die raakt, persoonlijk herkenbaar én maatschappelijk relevant. Nederland beloont Pickwick met een groeiend marktaandeel.

Juryrapport

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?