Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VIA & BVA

Introductie RAS patat

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2014

Introductie RAS patat

Opdrachtgever

Aviko B.V.

Bureau('s)

Backbone Marketing

Samenvatting

RAS patat is een fenomeen in de snackbar. Eind 2012 introduceerde Aviko RAS in het supermarktkanaal voor thuisconsumptie. RAS heeft echte fans die RAS vaak koppelen aan een vast moment: Altijd een RAS patatje na het stappen, met z’n allen een RAS patatje na de wedstrijd, enz.  Die liefde voor RAS, dat gevoel van samen maar ook het eigenzinnige karakter van RAS is duidelijk terug te zien in het communicatieconcept.  Door de herkenning met Out of Home en de verjongende en aansprekende communicatie heeft RAS alle doelstellingen vrij snel overtroffen.

Juryrapport

Bij deze case mist de jury de communicatiedoelstellingen waardoor de jury niet in staat is geweest om de case te beoordelen. Aangezien de case niet compleet was, heeft de jury deze case als niet EffieWaardig bevonden. De jury adviseert om volgend jaar de case compleet in te leveren.

Sluit

Contactgegevens

T. 085 - 401 08 02

VIA kantoor
Weesperplein 4b
1018 XA Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?