Introductie RAS patat
Gedragscampagne kort - Effie Awards 2014
Introductie RAS patat
Opdrachtgever
Bureau('s)
Samenvatting
RAS patat is een fenomeen in de snackbar. Eind 2012 introduceerde Aviko RAS in het supermarktkanaal voor thuisconsumptie. RAS heeft echte fans die RAS vaak koppelen aan een vast moment: Altijd een RAS patatje na het stappen, met z’n allen een RAS patatje na de wedstrijd, enz. Die liefde voor RAS, dat gevoel van samen maar ook het eigenzinnige karakter van RAS is duidelijk terug te zien in het communicatieconcept. Door de herkenning met Out of Home en de verjongende en aansprekende communicatie heeft RAS alle doelstellingen vrij snel overtroffen.
Juryrapport
Bij deze case mist de jury de communicatiedoelstellingen waardoor de jury niet in staat is geweest om de case te beoordelen. Aangezien de case niet compleet was, heeft de jury deze case als niet EffieWaardig bevonden. De jury adviseert om volgend jaar de case compleet in te leveren.