Brugman breekt met de categorie. Meer dan mooi.
Gedragscampagne kort - Effie Awards 2015
Brugman breekt met de categorie. Meer dan mooi.
Opdrachtgever
Bureau('s)
Samenvatting
‘In een verzadigde keuken- en badkamermarkt met moordende prijsconcurrentie, binnen de context van een langzaam opkrabbelende woningmarkt, is Brugman erin geslaagd boven het middensegment uit te stijgen, door te breken met de mores binnen de categorie.
Met de ‘Meer dan mooi’-campagne, gebaseerd op het bieden van Brugman Toegevoegde Waarde, is het in één jaar tijd gelukt om de merkpositie significant te verbeteren ten koste van de mentale marktleiders en een recordjaaromzetstijging te realiseren van 31 procent, goed voor een meer omzet gedurende campagneperiode van maar liefst 20,9 procent bóvenop de marktgroei, resulterend in een omzet-ROI van 611 procent.’
Juryrapport
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl